CaRi BLoG iNi

Rabu, 18 Februari 2009

LawaK oRaNG GiLa

Assalamualaikum semua,

Hari ini saya masih lagi memperolehi video dari rakan saya yang mahukan video ini ditayangkan di dalam blog saya tanpa segan dan silu. Tujuan saya memasokkan video ini adalah untuk berkongsi video yang saya dapat dari rakan saya untuk hiburan anda semua. Walaupun video ini hanya ditayangkan seketika sahaja sudah mampu untuk membuat anda semua ketawa sehinga senak perut anda. Video ini bukan berunsur lucah tetapi ianya hanya berunsur lawak diantara rakan-rakan sahaja. Sekiranya anda semua tidak menyukai video tersebut anda boleh menghantarkan komen dan melontarkan pendapat-pendapat anda semua. Sekiranya anda ingin mengetahui mengenai pelakon tersemut akan saya cerikakan di lain hari. Bukan saya tidak mahu menceritakan kepada anda semua tetapi beliau yang ingin dirasiakan buat sementara waktu. Untuk menjaga air muak beliau. Oleh itu, saya berharap anda semua tidak merasa bosan dan sedih kerana blog saya ini hanya mahukan pengunjungnya berasa sangat ceria oklah. Assalamualaikum.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

tHe BeSt MP3