CaRi BLoG iNi

Isnin, 16 Februari 2009

CeRita MeNGeNai KawaN SaYa



assalamualaikum semua,
Ini adalah gambar seorang budak bernama ABDUL HAKIM dengan erti kata lain HAKIM. Ini ialah cerita latar belakangnya:

Nama beliau adalah ABDUL HAKIM B. MUHAMAAD. Tarikh lahir beliau adalah 02/11/1993. Beliau merupakan anak bongsu dalam keluarganya. Adik-beradiknya seramai 3 orang. Beliau mempunyai 1 orang abang dan 1 orang kakak. Abang dan kakak beliau telah melanjutkan pebelajaran di Universiti mengikut bidang yang diceburi. Mengikut dari apa yang saya tahu mengenai beliau adalah beliau merupakan anak yatim dibelok permai 1 iaitu tempat kami tinggal. Bapa beliau bernama MUAMAAD telah meningal dunia selama 6 tahun. Semasa itu beliau baru darjah 5 kalau saya tak salahlahkan. sekarang ibu beliaulah yang membesarkan beliau dengan jayanya sehingga PMR beliau mendapat 7A 1B. Kami sebagai rakan beliau merasa bangga dengan kejayaan yang di perolehinya itu. Saya percaya walaupun kehidupan beliau sederhana tetapi beliau telah membuktikan bahawa masalah beliau itu bukanlah beban untuk beliau berjaya dalam kehidupannya kelak. selain itu, beliau suka menolong orang dalam pembelajaran dan lain-lain pekara.

Sekiranya anda semua ingin tahu mengenai gambar tersebut saya boleh memberi tahu. Gambar yang anda semua sedang lihat itu adalah gambar ketika kami berada dibandar temerloh untuk membeli barang persiapan untuk Raya Puasa. Banyak juga barang yang kami beli di bandar temeloh sehingga tak cukup tangan untuk membawanya. Sekian terima kasih.......
Assalamualaikum.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

tHe BeSt MP3