CaRi BLoG iNi

Selasa, 17 Februari 2009

GaMBaR LuCaH ZaRiNa


Assalamualaikum semua,
Astarafirulwahhalazim betul ke apa yang saya nampak ini????? Tolonglah seseorang bagi tahu saya mengenai gambar yang saya dapat ini adalah rekaan semata-mata. Saya sebagai seorang melayu islam merasa sangat malu diatas perbuatan artis yang pernak belakon di dalam cerita anak puntianak di tv3 pada tahun lepas yang bernama ZARINA. Adakah beliau seorang yang sosial????? Apa-apa pun saya berharap gambar yang saya dapat ini adalah satu perbuatan sabotah dari orang yang irihati kepadanya. Apa yang saya dapat lihat di dalam tv itu beliau adalah seorang yang baik dan sopan. Sekiranya gambar yang saya dapat ini betul, saya tidak dapat berbuat apa-apa lagi hanya melihat artis yang baru meningkat naik meperagakan akhlak yang buruk kepada perminatnya. Saya berharap beliau akan insaf dengan perbuatan beliau itu kerana beliau tidak akan maju serta beliau juga akan menjatuhkan air muka keluarga beliau. Tetapi kita semua tidak seharusnya melihat beliau terus hanyut di dalam dunia beliau. Kita semua haruslah membantu beliau kerana manusia tidak lari dari membuat kesilapan. Apa-apa pun kita berserah kepada yang di atas dan tuan punya badan sendiri ok. Assalamualaikum........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

tHe BeSt MP3