CaRi BLoG iNi

Rabu, 18 Februari 2009

BuDaK KeCiL BeRGaYa

Assalamualaikum semua,
Hayatilah gambar ini betul-betul ok....









Assalamualaikum semua,
Pahang: Khamis 19 feb 2009 telah memaparkan seorang budak kecil yang baru berusia 4 tahun telah menampakkan dirinya seperti seorang budak dewasa yang suka bergaya. Walaupun beliau baru berusia 4 tahun beliau telah membuktikan bahawa beliau boleh berbuat pelbagai cara seperti model yang sebenar. Cita-cita beliau adalah untuk menjadi model yang tekenal. Apa-apa pun kita tunggu dan lihat adakan beliau berjaya
menjadi seorang model??? Nama budak kecil itu adalah MUHAMAD NORHAKIMI. Nama gelemer beliau adalah KIMI. Beliau dilahirkan di Hospital Melaka pada tahun 2005 dan beliau dibesarkan di Pahang bersama-sama ibunya. Bapanya sudah pergi meningalkannya pada tahun ini. Bapa beliau bernama MOHD YUSAINI dan ibu beliau bernama SUHANA.
Sebab beliau dilahirkan di Melaka kerana permintaan dari ibu kepada ayahnya. Sekarang beliau membesar di Pahang mengikut ibunya tinggal bersama dengan keluarga ibunya yang lebih perihatin dengan masalah yang dihadapi oleh keluarganya. Keluarga belah ayahnya tidak membantu mereka.






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

tHe BeSt MP3