CaRi BLoG iNi

Selasa, 17 Februari 2009

PeRBuaTaN SiHiR

Assalamualaikum semua,

Hari ini saya akan menayangkan sebuah video yang saya rakam di rumah saya bersama-sama dengan rakan-rakan saya itu. Video yang anda semua akan tonton ini mengisahkan seorang budak lelaki bernama MUHAMAD MUGHNI B. ISMAIL atau dengan katan nama lain ialah MUNAK. Beliau merupakan seorang budak yang pelik, kelakar, nakal, dan pentingkan diri sendiri. Walaupun beliau berperangai sedemikian rupa, Tetapi beliau tetep menjadi tumpuan kepada semua orang yang duduk di kawasan temerloh. Cerita ini adalah satu bukti bahawa beliau adalah seorang yang pelik dan suka membuat pekara di luar jangkaan saya.

Persembahan yang akan beliau bentangkan itu nanti adalah berkisahkan sesuatu perbuatan sihir atau lebih tepat lagi adalah silap mata. Beliau memberitahu saya bahawa beliau belajar membuat silap mata ini dari seorang yang mempunyai ilmu hitam yang kuat iaitu Omar Berta. Apa-apa pun kita semua saksikanlah persebahhan beliau itu. Assalamualaikum.........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

tHe BeSt MP3