CaRi BLoG iNi

Selasa, 17 Februari 2009

aMy af3


Assalamualaikum semua,

Percaya atau tidak ini merupakan gambar amy af3 ketika beliau berubah menjadi lelaki. Ada sesetengah orang mengatakan bahawa beliau merupakan seorang pengkit sebelum beliau medaftar untuk menjadi seorang artis af. Adakah beliau jenis orang yang bergitu?? Walaubagai manapun kita tidak boleh menyalahkan beliau kerana beliau telah memilih jalan beliau sendiri. Tetapi gambar yang saya dapat dari teman saya ini telah menyatakan bahawa amy af3 telah menjadi pengkit setelah beliau bergelar artis. So saya tidak tahu mana satu yang betul dan saya tidak mahu melontarkan fitnah kepada beliau kerana saya tahu bahawa beliau adalah seorang wanita yang mempunyai vokel yang mantap dan suaranya yang rock gitu. Apa-apa pun kita berserah sahaja kepada yang di atas kerana yang di atas sahaja yang tahu apa yang sedang berlaku ke atas amy af3 itu. Assalamualaikum........

1 ulasan:

  1. is it true that amylia mohd azlan changed her sex and she become he, named amz azlan Hargreaves?
    can you prove it somehow?

    BalasPadam

tHe BeSt MP3