CaRi BLoG iNi

Selasa, 17 Februari 2009

HeRo ReMaJa


Assalamualaikum semua,
Ini adalah gambar fizow tampa memakai baju yang saya dapat dari teman saya. Teman saya yang memberi gambar ini merasa sedih kerana terpaksa melihat artis kepujaannya itu tampa memakai baju.


Ini luwahan dari rakan saya:

saya merasa sanagt terkejut apabila melihat artis kepujaan saya bergambar tampa memakal baju. Ini mungkun akan menjatuhkan setatus fizow sebagai seorang artis yang tampan. Fizow bukan sahaja tampan malah nampak bergaya di dalam setiap lakonan yang fizow bawak. Lakonan fizow sangat hebat dan telah membuat saya terpikat kepadanya. fizow saya peminat setia awak......

Cuba bandingkan gambar fizow memakal baju dengan tanpa baju???????

Adakah anda lebih suke beliau tidak berbaju??????

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

tHe BeSt MP3